kongemor

tirsdag den 15. maj 2012

Åhh hvor er det skønt at være studerende.

Det der 8-16 er godt nok en hård negl, med sådan to små baryler derhjemme. Det er vildt spændende at være ude i den virkelige verden, men det gør også bare, at jeg, her lidt før kl.20, er ved at gå omkuld af træthed.
Jeg følges med en super sød ung læge, hun er virkelig flink til at lære fra sig, og har endda overskud til at smalltalke lidt hyggesnak om børn f.eks. Hun har så 3 børn på 2, 4 og 6 år!!! Ja, og jeg troede, at jeg havde meget at se til, men hun beroligede mig ved at følge op med denne kommentar: det var egentlig ikke særlig hårdt at få nummer tre, fordi på det tidspunkt lavede vi (forældrene) allerede noget 100% af tiden, og man kan jo ikke lave mere end det. WORD siger jeg bare.
Any ways helt kort kan mit liv lige nu opsummeres således:
1. Spændende arbejde.
2. Overvældende træthed.
3. Ormen har fået skoldkopper ( ja hvad kunne man forvente, for helvede univers).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar