kongemor

mandag den 14. maj 2012

WARDROBE CHALLENGE- Dag 1.

Så er jeg i gang, og det er altså ikke løgn, at jeg for nylig smed alt
det tøj jeg ikke brugte ud, men selvfølgelig var der lidt bagerst i
skabet.


























Hvid noanoa skjorte med puf effekt på ærmer, har været min mors, og er
nok tyve år gammel i hvert fald. Det er første gang jeg har den på,
men den har boet i mit skab mindst 8 år. Sorte uld knickers fra Mads
Nørgaard, købt da jeg var skind og ben, så imponerende at de kunne
lynes op. Sorte strømpebukser fra nederst i strømpe skuffen. Røde lave
converse.



























Grøn millijakke fra genner i London. Blå taske fra et flyselskab, købt
i den herligste genner i Hamborg.

Jeg kommer helt klart til at gå med jakken og skoene igen.

Peace out/ kongemor

1 kommentar:

  1. Ja, den hvide skjorte er købt på Noanoa's lagersalg i Helsingør før vi flyttede til byen.

    SvarSlet