kongemor

onsdag den 16. maj 2012

WARDROBE CHALLENGE- Dag 3.

Jeg må indrømme noget, jeg føler mig lidt fjollet ved at skulle iføre mig tøj, som jeg egentlig ikke føler mig tilpas eller specielt smart i. Jeg tror, at jeg er kommet til at leve i symbiose med mit hverdagsoutfit lidt for længe. Men jeg elsker mit hverdagsoutfit. Derfor er jeg ret tilfreds med, at jeg for noget tid siden ryddede ud i min garderobe. En anden ting jeg har opdaget er, at jeg åbenbart køber nærmest intet nyt tøj. Jeg er åbenbart blevet for fattig til at bruge penge på lækkert tøj til mig, det er klart børnenes skyld.
Jeg har ikke flere bukser tilbage, som jeg ikke går med til hverdag. Fra nu af, er det kjoler/nederdele, dem har jeg et par stykker af. Strømpebukser har jeg ikke særlig mange af, så jeg bliver lidt spraglet, for de smagfulde sorte er det tyndt med.




Idag har jeg en Lee cowboy kjole fra genbrugs butik i Sverige, købt i 1.g. Grønne ruskinds sko fra Marc Jacobs, selvfølgelig købt mega billigt på lagersalg, også da jeg gik i gymnasiet. Leopard strømper, som jeg egentlig synes er funky. Trenchcoat fra Burberry, købt second hand i London. Silketørklæde fra Givenchy, snuppet fra min mormors tørklæde skuffe engang i gymnasiet. I gymnasiet havde jeg en lang periode, hvor jeg sov hos min mormor fast en gang om ugen. Det var trygt og godt. I dag består skoletasken af en håndtaske i kernelæder, fra genner i Paris, og endnu et benetton net, til min madpakke, skiftesko og alt det andet, som jeg skal fylde i mine kittellommer.

Slut og tak (som vi siger på journal sprog)/ kongemor





Og jeg ser træt ud, fordi jeg er træt.

3 kommentarer:

  1. De Marc Jacobs sko er bare de fedeste!

    SvarSlet
  2. Du ser smart ud!

    SvarSlet
  3. Lidt tutte nuttede synes jeg, men ja de er lækre. Og tak!

    SvarSlet