kongemor

torsdag den 17. maj 2012

WARDROBE CHALLENGE- Dag 4.

I dag er det min mors 50 års fødselsdag, og vi skulle noget ret tys tys.
Jeg måtte finde festtøjet frem, og det gik ret nemt. Det er gået
op for mig, at de ting der overlevede udsmidningen for nogle måneder
siden enten har været dyre, købt i genbrug eller arvet, alt in between
 har åbenbart fået sparket.






Midnatsblå silkekjole fra Rützoe ( min brudekjole). Sort uldblazer fra Mads Nørgaard. Halskæde fra Georg Jensen, min 18 års fødselsdags gave fra mine forældre. Strømper uspecificeret. Grå pumps, ja ja med høj hæl. Grå metallic læder taske fra DKNY. Tyndt flet læderbælte. Neglelak fra Tromborg i mørk lilla. Mit udtryk på billedet, synes jeg, er for godt til, at det ikke skulle med i dette indlæg, selvom der var fine billeder, hvor jeg ikke er fanget i et hidsigheds udbrud. Det er, åbenbart dette blik, jeg kan sende min mand, når han prøver at få mig til at se flot ud på billeder ( han er også fotograf), og jeg bare er stresset og irriteret på ham.
Hvad fanden mener du???? Grrr!


Hurra, hurra/ kongemor

2 kommentarer: